blog_title_image
whatsapp

Klant contact via WhatsApp?

Gebruik jij WhatsApp als ondernemer? De klant is koning en mede door de superieure technieken in de laatste jaren zijn die koningen steeds moeilijker om te onderhouden. Waar het vroeger normaal was om langs een bedrijf te gaan voor informatie wordt er tegenwoordig steeds vaker gekozen voor het sturen van een e-mail waarbij men niet […]

Lees verder
te druk

Te druk als ondernemer?

Te druk als ondernemer? Weet je dat zeker? Marketing is één van de belangrijkste dingen voor een ondernemer. Wij van WebsiteMakers.nl schrijven bedrijven aan per post en bellen ze vervolgens na om te vragen of ze onze brief en het aanbod hebben ontvangen. Uiteraard is het ieders goed recht om af te zien van een […]

Lees verder

Betrouwbaarheid uitstralen

Betrouwbaarheid is één van de belangrijkste eigenschappen tijdens het zaken doen. Klanten willen namelijk een prettig gevoel overhouden aan een transactie. Men heeft in het achterhoofd een natuurlijke weerstand om opgelicht te worden door een internetcrimineel. We vergelijken het met een occasion autodealer. Als deze borden in zijn pand heeft hangen van de RDW en […]

Lees verder
klantenbestand

Meer uit je bestaande klanten halen

Hou jij een klanten bestand bij? Benader jij oude klanten wel eens met updates over je bedrijf of nieuwe aanbieding? Heb jij concrete aantallen van klanten die ooit een dienst of product bij je hebben afgenomen? Veel ondernemers zullen deze vragen ontkennend beantwoorden en dat is eigenlijk vrij zonde. Allereerst hebben oude klanten reeds ervaring […]

Lees verder
Registratie

Stop WordPress SPAM registraties!

WordPress SPAM registraties.. Een doorn in het oog als je een WordPress blog bijhoudt. Toch is het om twee redenen belangrijk om de reacties open te houden: 1 – Je creëert gratis content. Mensen reageren immers op jouw post en dat zijn weer extra geïndexeerde (en vaak relevante woorden) 2 – Je hebt het gevoel […]

Lees verder
blog

Het belang van een blog

Content = king is een veelgebruikte opmerking van vele internet experts, o.a. Eelco de Boer en Tonny Loorbach. Deze twee personen staan al jaren aan de top van Nederland op gebied van online onderenen en zijn beide zeer succesvol. Je mag er dus van uitgaan dat zij gelijk hebben: veel content helpt je op de […]

Lees verder
landingspagina uitgelicht

Adverteren? Werk met landingspagina’s!

Een veel gemaakte fout met adverteren is dat er geen landingspagina’s worden gebruikt. Als voorbeeld nemen wij een klant van ons, Bas Möllenkramer. Bas is een eigen ondernemer die zijn bedrijf heeft opgesplitst in diverse items. Hij geeft geluids- en trillingsmetingen training en daarbij adviseert hij in commutatieve vaardigen voor effectievere sales. Ook voor klachtenafhandeling kun […]

Lees verder
linkbuilding

Linkbuilding deel 1: uitleg voor een leek

Linkbuilding: wat is dat nou eigenlijk? Als je een website beheert ontkom je niet aan het woord. Wij zullen je proberen om in Jip en Janneke taal uit te leggen wat Linkbuilding is, wat het doet en wat je ermee kan. In één zin: Linkbuilding is het verzamelen van links van externe pagina’s naar je […]

Lees verder
dropshipping

Dropshipping: wat is het?

Het begin van onze blogreeks dus misschien niet onverstandig om te beginnen met het uitleggen van enkele begrippen. Als eerste in de lijst: Wat is dropshipping? In vier minuten leren we je alle ins en outs. In één zin: Dropshipping is het aanbieden van producten aan afnemers zonder dat je zelf fysieke voorraad hanteert. Met andere […]

Lees verder
responsive

Het belang van een responsive website

Een responsive website: waarom? Een responsive website betekent een schaalbare website. Dit houdt in dat je website ook goed te bekijken is op mobiele devices zoals iPhones en iPad’s. Waarom heb je een responsive website nodig? Als mensen ons die vraag stellen beantwoorden wij meestal met een wedervraag: surf je wel eens naar websites op uw mobiele telefoon? […]

Lees verder